نوشته شده توسط : اندیشه خردبار

 یک هنرمند 54 ساله از اهالی شهر ونکوور کانادا با استفاده از هندوانه طرح های جالبی را خلق کرده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، فصل تابستان نیز از راه رسیده است و به همراه خود میوه های فراوان مخصوص این فصل را نیز آورده است. یکی از این میوه ها که در بسیاری از نقاط دنیا بسیار پر طرفدار است هندوانه می باشد. تزیین این میوه از جمله هنرهای بسیار پرطرفدار در بین علاقمندان به هنر میوه آرایی است. اندازه بزرگ و شکل کروی هندوانه باعث می شود تا عمل تزیین میوه هندوانه راحت تر صورت بگیرد. در عین حال وجود رنگهایی مثل: سبز، قرمز و تا حدودی سفید زیبایی خاصی را به هندوانه های تزیین شده می دهد.


هنرمند 54 ساله کانادایی " کلیو کوپر" با هندوانه به خلق آثار جالبی پرداخته است. وی با الگو گیری از جانوران، شخصیتهای کارتونی و سینمایی به هنرنمایی بر روی هندوانه پرداخته است. به طور معمول آماده کردن هر یک از این کارهای هنری 6 ساعت به طول می انجامد و به مدت 24 ساعت شکل اصلی خود را حفظ می کند. 


این هنرمند در مورد کار خود این گونه توضیح می دهد: من تا قبل از این بر روی کدو کار می کردم. اما به علت تک رنگ بودن آن از کار بر روی آن مصرف شده و کار بر روی هندوانه را شروع کردم. هندوانه دارای چندین رنگ متفاوت است که باعث جذاب تر شدن کار هنری می شود. من در حال حاضر برای میهمانی ها و عروسی های مختلف در شهر ونکوور کانادا سفارش گرفته و اشکال خاصی را بر روی هندوانه درست می کنم.




:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: