عجیب ترین پاستیل ها +تصاویر
نوشته شده توسط : اندیشه خردبار

 پاستیل جمجمه ای، پاستیل موشی و لوستری از جنس پاستیل از جمله عجیب ترین اشکالی هستند که با پاستیل درست شده اند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، پاستیل ها از جمله مواد خوراکی هستند که جزء تنقلات به حساب می آیند. معمولا قطعات پاستیل در اندازه های کوچک و به اشکالی که مورد پسند کودکان باشند طراحی می شوند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با عجیب ترین پاستیل ها آشنا کنیم.


پاستیل جمجمه ای
این پاستیل به احتمال زیاد برای افراد بالای 18 سال تهیه شده است. ایتن گونه خاص که به شکل یک جمجمه درست شده است در اندازه واقعی و با 11 طعم مختلف عرضه شده است.


پاستیل موشی
این شکل از پاستیل به صورت موشی که در تله افتاده و کشته شده است تولید شده است. مسلما این شکل از پاستیل با وجود نمایش خون بیرون زده از بدن موش آنچنان مطلوب کودکان نیست.


پاستیل آجری
حتما شما در زمان کودکی با اسباب بازی های " خراب کن – درست کن " برخورد داشتید. این اسباب بازی ها از قطعات مختلف مکعبی تشکیل می شد که قابل سوار شدن بر روی یکدیگر را داشته و می توان با آنها اشیاء مختلف را ساخت. باید گفت که مدل پاستیلی این قطعات هم تولید شده است که می توان با آنها وسایلی را ساخت و سپس نوش جان کرد!


کرم پاستیلی
کرم های خاکی موجودات کوچکی هستند که عمدتا در درون خاک باغچه ها و گلدان ها زندگی می کنند. این کرم ها به عنوان غذای پرندگان و غنی کننده خاک کاربرد دارند. اما ظاهرا مدل پاستیلی این کرم ها که تولید شده است بیش از 10 سانتی متر طول داشته و بیش از 1 کیلوگرم وزن دارد.


لوستر پاستیلی
خوب، شاید تا این جا طرح هایی که به شما نشان دادیم برای شما خیلی عجیب نبوده باشد. اما مطمئن هستیم که از دیدن این طرح کاملا شوکه می شوید. همان گونه که مشاهده می کنید یک طراح خوش ذوق توانسته است یک لوستر به وزن 22 کیلوگرم بسازد. در درون این لوستر یک لامپ 50 وات کار شده است که ساطع شدن نور آن از بین قطعات پاستیل نمای زیبایی به لوستر می دهد.


مغز پاستیلی
نظر شما در مورد خوردن مغز یک انسان چیست؟ البته نگران نباشید زیرا که پیشنهاد ما به شما مغز واقعی انسان نبوده و بلکه یک مغز پاستیلی به وزن تقریبی 3 کیلوگرم است. احتمالا تجربه خوردن یک مغز شیرین 3 کیلویی خاطره انگیز خواهد بود.




:: بازدید از این مطلب : 879
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: